Fan vad skojjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)=)=)=)=)=)<3<3<3<3<3<3<3<3

Idag har jag varit med minn kommpis Nellie !!
Hon är så himmla snäll !!!! <33<3<3<3
hon spelar handboll som jag !!!!
Jag har inte varit med henne någon gång innan (asså hemma ellr hos henne)
Vi var på torp idag och igår med eller ja det började med han hon smsa mig och frågade vad jag skulle göra och jag svarade att jag var på torp med min pappas tjej petra.
Efter en stund så smsa jag och frågade om vi inte kunde göra något och hon svarade ja och så ringde hon mig och hon frågade om vi inte kunde vara på torp och det gick bra så hon togg bussen till torp och när hon kom dit så åkte petra hem.
När vi kom hem så frågade vi om Nellie kunde såva hos mig och det gi bra så vi var ute och åkte i backen med min pulka.
nästa dag så gick vi till min mamma och så skulle hon åka till torp så jag och Nellie földe med så var vi där med michaela me.
Vi var där tills det stängde och sen så åkte vi med michaelas mamma hem för ja hon körde hem oss till mig.
Sen åkte Nellie hem.
Jag ska vara med henne imorgon med!!!!
kramar emmie !!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0