Varför ????? Varför ?????

jag och min bästa kommpis har bråkat men de är lite bätre nu men det käns inte som förr.
VARFÖR??j
det började när vi var på träningen.
Jag spelar handboll och hon med. (kolla min handbollsblogg den heter handbollsbloggenemmie.blogg.se)
vi gjorde en tävling och den gick ut på att man skulle skuta på varandra och hon sköt på mig och jag köt på hon men sen blev hon sur jag vet inte varför.
hon sa till sin pappa för han är en av tränarna.
min pappa är ochsa tränare men han var inte med den träningen.
när hon hade pratat klart med sin pappa så kom han för att prata med mig och sa vad hon hade sakt och det var helt fel saker så jag blebv jätte sur men jag är inte som hon så jag var kvar och tränade.
sen var hon med.
Då började vi spela och jag och hon brukar inte vara i samma lag för att vi båda är en av dom söm är väldig bra.
så blev hon sur på mig igen och gick iväg för att jag hade tagit hårt men det hadde jag inte.
det käns inte så bra att bråka med sin bästa kommpis jag vill gärna ha kvar henna på min sida <3<3<3

kometera vad ni tyker att jag ska göra för att få till baka den vänskapen ordenklit .

/emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0